söndag 4 september 2011

Mållös

(50mm, f8, 1,5s)

Terje har manipulerat bilder på ett otillåtet sätt. Vad kan man säga? Jag kunde inte i min vildaste fantasi föreställa mig att han skulle göra det. Men nu är det så.

Några bra saker har dock skett. Människor med bättre förstånd och kunskap än jag har kritiskt granskat bilderna och kommit fram till att de troligen inte är äkta. Terje har, visserligen under press, erkänt vad han har gjort.

Jag tar starkt avstånd från Terjes handlingar, men lider med honom som person. Jag har ingen insikt om varför han har gjort de val han har gjort, men jag hoppas att han och Malin kan lämna det här bakom sig i sinom tid.

Vad händer nu? Vi får se.


3 kommentarer:

  1. Ja vad kan man säga? Din bild säger mycket...så ord kanske inte behövs...
    Vi är många som känner oss lurade men något gott kommer säkert ur detta också.
    Må gott!

    SvaraRadera
  2. Ja, vad ska man säga... Din bild får tala.

    SvaraRadera